Sailing

publicerat i Allmänt;
Plötsligt har en vecka passerat, tomrummet som nära och kära lämnat har under veckan fyllts på med välbekanta leenden. Dn svåraste frågan har verkligen varit "Hur har du nu haft det?" Ja du, det är en mycket komplex fråga. Det har ju såklart varit helt fantastiskt, men det har ju också varit en del saker som jag klarat mig utan. Känslan av att ha en egen lägenhet, kunna stänga dörren, bestämma vad jag ska äta och duscha känns ljuvlig. Konstigt nog känns det också helt okej att inte ständigt vara "mitt i ett äventyr". Eller är det så att jag faktsikt lever mitt i det i mitt vanliga jobb? 
 
Trots veckan hemma harf jag inte haft tid att sätta mig ner och titta på bilder ännu...men den som väntar på något gott. Jag bjuder på Dalibors film från vår segling från Zanzibar, håll tillgodo :) 
 
 

Sailing with locals, Zanzibar 2015 iPhone video

Posted by Dalibor Eminefendic on den 14 augusti 2015

Kommentera inlägget här :